Over Payleven

Met het systeem van Payleven beschik je over de mogelijkheid om al je transacties uit te voeren door middel van je smartphone of tablet. Door in te loggen op de website van Payleven.nl krijg je eveneens meteen een helder beeld van je mogelijkheden en de reeds door jou uitgevoerde transacties.

Payleven is volkomen veilig in gebruik ben biedt volgens ondernemers goede service. Per transactie die je doet wordt er een percentage ingehouden op de omzet die jij uiteindelijk ontvangt. Dit zijn naast de kosten voor de card reader de enige kosten waar je als gebruiker van dit systeem rekening mee dient te houden.

 

Voordelen

  • Geen verplichte minimale verkoop
  • Te gebruiken via Wifi en 3G
  • Goede klantenservice

Nadelen

  • Kosten voor kaartlezer
  • 'Grote' kaartlezer

Payleven details

Tarief per transactie vanaf 1,5 %
Maandelijke kosten Geen
Prijs kaartlezer € 79,00
Uitbetalingstermijn 4 dagen
Bluetooth Nee
GPS Nee
Kabel Nee
Ondersteund Visa Nee
Ondersteund V Pay Nee
Ondersteund Visa electron Nee
Ondersteund MasterCard Nee
Ondersteund Maestro Nee
Ondersteund American Express Nee
Minimale Android versie 4.0.3
Minimale iOS versie 7.0
Telefonisch support Ja

Payleven reviews

Deel jouw ervaring over Payleven

Reviews van anderen

Gemiddelde: 2/5

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Reviews

Annie

juni 12, 2017

Over het algemeen zijn wij zeer tevreden zolang je de reader onder stroom laat liggen heb je niet het probleem met opstarten mijn grootste probleem is dat ik contact probeer te zoeken maar nergens een nummer kan vinden om mee te bellen bij ons is namelijk het geval de laatste tijd dat er bij de klant 2 keer word afgeschreven maar bij ons geeft hij maar 1 keer aan alles wat bij ons dubbel word afgeschreven word automatisch binnen 10 dagen terug geboekt maar nu weet ik niet of dat dit in dit geval ook zo is omdat hij bij ons maar 1 keer is afgeschreven het is heel frustrerend dat je nergens geen cantact meer kan vinden dus mocht iemand voor mijn een nummer hebben heel graag

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Annet

juni 7, 2017

Prima apparaat. Even uitvogelen hoe het werkt, verbinding kan even duren, maar zodra je weet hoe het werkt valt dat reuze mee. Voor incidentele betalingen on the road uitermate geschikt. Geen vaste kosten, alleen afrekenen bij een transactie.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Birgit

februari 20, 2017

Voor elke transactie moet ik het apparaat opnieuw aan m'n telefoon koppelen, het werkt vreselijk langzaam, ik krijg de melding dat de betaling geannuleerd en dus mislukt is, terwijl de klant op zijn bankrekening ziet dat het bedrag wel afgeschreven is (zonder dat er 'reservering' bij staat -ik vind het een ramp. De helpdesk is vriendelijk en hulpvaardig. Dat moet ook wel, bij zo'n slecht apparaat. Ik ga iZettle proberen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Luchthaven taxi Almere

juli 22, 2016

Kunnen eens niet een app produceren die android 6 of meer ondersteund
Heb nu een waardeloze reader
Dus koop iets anders maar nooit van je leven PAYLEVEN want die laat je niet leven

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Lars

juli 16, 2016

Ben al ruim anderhalve week bezig met het registreren van de reader.. Service is erg slecht, mijn ''aanvraag'' word van de ene naar de andere afdeling gestuurd en er gebeurd feitelijk niks.
Ook de telefoniste heeft geen verstand van zaken. Heb nog geen enkele transactie gedaan maar na het lezen van al de negatieve ervaringen hier ben ik niet van plan payleven te gaan gebruiken.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
kris

juni 24, 2016

De eerste dag bij het gebruik blijkt dat 5 klanten dubbel hebben betaald. Dit komt omdat het contactloos betalen signaal te sterk is. Terwijl iemand gewoon pint en het pasje in het apparaat steekt, wordt ook via contactdoos bellen hetzelfde bedrag afgeschreven. Echter dat wordt niet vermeld op de Payleven app! Vervolgens hebben we de klanten die terugkwamen schadeloosgesteld door het teveel betaalde bedrag terug te betalen. Nu bleek dat Payleven dat nadien ook doet. Ze waren alleen even vergeten dat ons vooraf te melden en ze waren ook op de hoogte van deze problemen. Ze waren niet van plan om ons tegemoet te komen met de verloren omzet van ± 160 euro. Oh ja, de transactiekosten a 4,- euro, die krijgen we terug…
En dan hebben we het maar niet eens over de bluetooth verbinding die er regelmatig uitknal waardoor je weer 3 minuten bezig bent ook te starten.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jeroen

juni 19, 2016

De verbinding valt steeds weg, prijs giga hoog.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
A de haan

juni 17, 2016

Waardeloos apparaat waardeloze service.
Als ik een klant heb die wil pinnen doet hij het niet probeer ik het later alleen doet hij het gewoon. Er over gebeld zeggen ze steeds het zelfde met je moet opnieuw verbinding maken. Maar daar heb ik op het moment dat een klant wil afrekenen geen tijd voor. Lijken ze maar niet te snappen. Ik zou het niemand aanraden. Als hij echt stuk is dan ga ik naar een ander.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Bonnis

mei 17, 2016

Pinreader apparaat werkt slecht na contact nemen met klantenservice
Moest ik een nieuwe bestelen om dat de baterij slecht is ik heb hem pas een jaar ben ontevreden opnieuw bestellen opnieuw betalen
Waardeloos ik raad het niet toe.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Dimitri Van Saelen

mei 17, 2016

Van het bedrijf payleven zelf kan ik niets slecht zeggen, service verliep altijd relatief snel en correct en uitbetaling zijn ook steeds correct geweest.
De kaartlezer daarentegen is een regelrechte ramp. Wij gebruiken deze vooral op beurzen. Het ding is traag, echt verschrikkelijk traag. Als er er een transactie mislukt (dit ligt steeds aan de bluetooth verbinding met de telefoon), lijkt er geen andere manier te zijn dan het apparaat en volledig uit te zetten en opnieuw op. Dit duurt minstens 5-7 minuten en dat is niet overdreven. Verschrikkelijk als er op die moment een klant met zijn kaart klaar staat. Al met minstens 4 verschillende smartphones gekoppeld en bij allen is het probleem al opgedoken. En nu, na nog geen jaar heeft de lezer het begeven, steeds de melding dat de batterij plat is en geraakt niet meer opgeladen. Batterij kan ook niet vervangen worden. Ik zou misschien beroep kunnen doen op garantie, maar daar heb ik al geen zin meer in.
De transactiekosten bij payleven zijn ook véél te hoog. Wij gebruiken het toestel maar enkele dagen per maand, daardoor komen wij maar af en toe in een lagere tariefschijf, welke dan nog maar een miniem verschil geeft.
Ik ga nu voor de Heights myPOS, beter toestel en veel lagere kosten.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ronald

mei 5, 2016

Zeer slecht bedrijf. Bij verdachte creditcard transacties wordt geen hulp geboden om te retourneren naar de creditcard houder. Niet geschikt voor grote bedrijven. Ook het apparaat laat vaak de wensen over. De hoge transactie kosten zijn ook aan de dure kant. Op de naar een nieuwe provider.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Gerrie

april 22, 2016

Ik heb in 2014 een apparaatje aangeschaft. De eerste deed het al niet en kon deze direct omruilen. Ik heb het apparaat echter nog nooit gebruikt en dacht daar er veel mensen vragen om te pinnen deze nu vandaag in te zetten. Doet hij het niet, zit nieuw in doos. Payleven gebeld en tjsa mevrouw de garantie is verlopen dus niets aan te doen. Dom van mij zelf om niet eerder het apparaat uit te proberen, echter verwacht je toch dat iets nieuw in doos het toch moet doen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Motorman

april 13, 2016

Wij hebben al problemen sinds vorig jaar, het is gewoon niet te koppelen met de iPhone 6 en erg behulpzaam zijn ze niet.
Nu is er een nieuwe reader uit en ik heb vandaag gebeld of er iets te regelen is.
Ja, je kan de nieuwe tegen de volle prijs kopen dit terwijl ze in december vorig jaar hebben aangegeven dat er wel een probleem is maar dat zij hier niets mee kunnen.
Met andere woorden we hebben uw geld zoek het nu zelf maar uit.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
P. de Laat

maart 30, 2016

Waardeloos, als je besluit om het apparaat een keer te gebruiken kan hij geen verbinding krijgen met mijn iPhone 6. Heeft het overigens een paar keer gedaan. Op de drukste dag van het jaar heb ik deze van de 40 transacties er 8 kunnen laten uitvoeren. De rest kwam niet tot stand. Gelukkig stond ik naast een pinautomaat bij een zaak waardoor de klanten hier contant geld gingen halen en mij betaalde. Navraag bij Payleven leverde de reactie op dat ik na iedere transactie mijn app moest afsluiten en weer opstarten en opnieuw via bluetooth verbinding maken. En dan werkt het weer. Maar dat moest dus bij iedere betaling. !! dat kan niet de bedoeling zijn. Hij ligt nu te wachten op een betere oplossing. Ik ben klaar met proberen en heb helaas teveel geld betaald voor dit onding.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Rob

februari 26, 2016

Waardeloze service! Januari 2015 een pinapparaat gekocht, speciaal voor beurs gebruik. Ik heb hem toen 4 dagen gebruikt, nu in februari 2016 heb ik hem weer 3 dagen gebruikt en toen ging het apparaat stuk, melding "system tampered".
Suggereren ze bij payleven dat ik het apparaat heb geforceerd, dat hij in het water heeft gelegen of dat ik hem heb laten vallen. Dit was allemaal niet het geval, ik had hem gewoon opgeladen, wat toch zeker moet kunnen als de accu bijna leeg is. Totaal 7 dagen kunnen gebruiken. Nu is hij ook over de garantie (1 maand) en wordt het niet opgelost door payleven. Het minste wat je zou verwachten is dat ze hem zouden repareren of vervangen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
T. de Jong

februari 15, 2016

Waardeloos systeem. Ik dacht na lang zoeken en advies een ideaal systeem voor onze pintransacties te hebben gevonden. Op vrijdag een Payleven account aangemaakt, de pinreader gekoppeld aan mijn telefoon en een test betaling gedaan, dit ging prima. Op zaterdag twee pinbetalingen gehad, heel gedoe om met de bluetooth het apparaat te starten en weer te koppelen met de telefoon. Aantal keren moeten proberen, klant werd al ongeduldig maar uiteindelijk gelukt. Dan krijg je op dinsdag een mail dat Payleven op basis van hun voorwaarden (waar een vaag verhaal in staat) ons bedrijf niet faciliteert, vind dat ze dit gelijk die vrijdag hadden moeten checken en eigenlijk had het verkooppunt waar ik het apparaat heb aangeschaft, dit bij de aankoop moeten controleren. Dit had ons veel ergernis en ellende bespaart. Na die mail probeer je in je account te komen wat dus al niet meer lukt! Snap trouwens ook niet dat de pinbetalingen niet direct op je rekening komen ipv na twee-drie dagen, Payleven verdient zowiezo al aan elke pintransactie. Heb via chat en mail contact gehad met de klantenservice waar wordt gezegd dat de pinbetalingen worden overgemaakt…..wanneer. We zijn nu negen(!) dagen verder en heb nog niets binnen! Vraag me dan ook af of dit nog wel gebeurd, anders wordt het wel een heel duur apparaat! Ook wordt er in de mail bij gezegd dat je je aanschaf terug mag brengen naar de winkel mits de retourtermijn niet is overstreken, wat als dit wel zo is. Dan heb je dus een pin-apparaat waar je niets mee kunt.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Nicolette

februari 15, 2016

In onze boerderijwinkel werk ik met payleven app op de tablet en dat werkt prima! Soms valt de bluetooth verbinding weg, duurt 20 seconden om opnieuw te pairen met de tablet. Dat is het enige nadeel.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
J. Tubio Fernandez

januari 25, 2016

Afgewezen vanwege een te hoog risico omdat wij zogenaamd tweedehands producten verkopen, terwijl voor de aanschaf van de pin reader had verteld dat we een webshop hebben met een onlinebetaalsysteem bij een provider en twee keurmerken em 1% van ons assortiment reburbisched en renewd producten zijn. Pin reader aangeschaft na telefonische toelichting en vandaag afgewezen. Producten komen gewoon van een IT distribiteur met 1 jaar garantie. Nu het geld van de pin reader zien terug te krijgen, je kan net zo goed niet bellen want volgens mij doen ze totaal niks met de informatie die je via de telefoon verstrekt. Research die ze zogenaamd doen is een lachertje, niet dus anders trekken ze deze conclusie niet. 14 mailtjes en 4 telefoongesprekken verder om later afgewezen te worden. Registratie afdeling neemt geen eens de moeite om te bellen met vragen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Elmer Emanuels

januari 21, 2016

Wat erg jammer is, is dat veel telefoons niet werken. Dit word op voorhand slecht gecommuniceerd. De service achteraf is vervolgens erg slecht. Een antwoord als "koop een tablet of samsung", zit niemand achteraf op te wachten. Ook omdat er geen lijst is met telefoons die niet werken, neem je als consument altijd een gok op voorhand.

Neem een wijze beslissing hierin

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Moon Westenbrink

december 8, 2015

Ik heb vandaag het apparaat ontvangen en meteen getest. Het werkt prima. Nu kunnen mijn klanten gewoon pinnen in het atelier of als we op pad zijn.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Deniece

november 26, 2015

Blij met dit systeem in mijn schoonheidssalon. Echter de bluetooth is erg langzaam en moet lang zoeken naar het apparaat zoals mijn iPad. Ook moet ik soms wel 4x opnieuw mijn bluetooth opnieuw aan en uit zetten en het apparaat opnieuw vinden. Hierdoor ben ik lang bezig met het afrekenen met de klant. Ook opstarten duurt lang. Ik heb ook een paar keer gehad dat de betaling onderbroken was en niet gelukt was en dat ik daarna nog een keer pinde met de klant. Later hoorde ik dat het er wel 2x van de bankrekening is gehaald. Dit een paar keer gehad en vindt dat erg vervelend. Heb het ook andersom. Dat de betaling succesvol is afgerond en later in het overzicht zie staan dat het niet is gelukt. Hopelijk gaat dit binnenkort verbeteren.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Anton

november 19, 2015

Wij zijn een gerenommeerd bedrijf met prima referenties, maar payleven ziet in onze winkel/museum en opleidingsactiviteiten een reden om ons niet te faciliteren…..onbegrijpelijk, we hebben al 5 jaar een pinreader van de Rabo zonder problemen….(maar wel duurder dus…..)

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Saskia T

november 9, 2015

Na een paar weken is Payleven al onmisbaar binnen onze onderneming, geweldig! Eenvoudig, snel en: Het laat de omzet stijgen! wat wil jenog meer? Ik beveel het aan iedereen warm aan

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Peter

november 8, 2015

Payleven werkt erg goed voor mijn onderneming! Makkelijk in gebruik en voldoet aan verwachtingen!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
d Vrij

oktober 30, 2015

echt een onding, laat het keer op keer afweten. kan niet pairen, kent locatie niet, registreert niet. om gek van te worden en ik sta voor schut

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Van de Bos

oktober 14, 2015

Het werkt goed behalve dat we nogal wat problemen hebben met de bluetooth.. en bluetooth is toch nodig om het apparaat aan te krijgen en de app te starten. Vaak na 20 sec kan ik de transactie doen, te lang vind ik

Behalve wat problemen met de Bluetooth werkt Payleven goed! De Bluetooth is nodig om het apparaat aan te zetten en de app te starten. Dit alles duurt soms wel 20 seconden. Pas na die 20 seconden kan ik dan de transactie doen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Sikkema

oktober 11, 2015

Payleven is een dramatisch systeem: het doet het in onze onderneming steeds niet. Hij heeft problemen met: pairen, registreren en vinden van de locatie. Dat is frustrerend voor medewerkers. En erger nog: zet ons voor schut tegenover klanten.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
B Rozema

oktober 5, 2015

Nadat mijn iPhone was geüpdate zijn er problemen met het koppelen met Payleven. Payleven zegt dat Apple dit probleem moet oplossen…. Ondertussen loop ik inkomsten en klanten mis doordat het systeem niet meer werkt.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
W klaassen

oktober 2, 2015

Ik ben zeer content met Payleven, ik heb lang gezocht naar zoiets als dit en ik heb het eindelijk gevonden. Een goede toevoeging zou heet vermelden van verschillende artikelen kunnen zijn.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Cindy

september 11, 2015

Reader aangeschaft, ingelogd, alle benodigde en soms onlogische gegevens doorgemaild. Helaas nog niet werkend. Payleven is onprofessioneel en geen idee wat de wetten en regels omtrent bankgegevens zijn. Kan niemand aanraden om bij payleven hun eigen te registreren.

Hedwig

augustus 13, 2015

Reader software probleem net na de garantieperiode maar slechte service want ondanks dat reader nauwelijks gebruikt is doet de klantenservice niks
Afrader

Elize

juli 21, 2015

Ieder product kent zijn voor en nadelen, wij kunnen uit ervaring spreken. Wij staan maandelijks op markten en maken veel gebruik hiervan, ik heb hem aangeschaft via de website van Payleven scheelde nog 20 euro ook

Andre oudhuis

mei 26, 2015

Nooit aan beginnnen. Wat een ellende. Aanvraagproces is veel te complex, systeem werkt niet (instabiel) en de helpdesk is slecht. Ook de helpdesk geeft toe dat er heel veel problemen zijn. Er vanaf komen kan niet zonder dat je de gehele investering kwijt bent. Het apparaat kan (om beveiligingsreden – belachelijk-) niet doorverkocht worden. Een brok ellende !!!!!

Tony

oktober 16, 2014

En nog iets, zo goed is dit ook eigenlijk niet, stel als je een product verkoop die 500 euro kost, je betaald wel 2,75 % hiervan is dus meer dan 13 euro, een vatse pin kost per maand met 150 transactie 40 euro.

Tony

oktober 16, 2014

Ik heb het nu al 4 dagen in gebruik en heb gelijk een vaste besteld, dit werkt voor geen meter.
De pin reader moet ieder keer opstarten en deze duurt nog langer dan pentuim 1. echt niet aan beginnen, ik heb zelfs een klant kwijt geraakt omdat hij na 10 minuten geen geduld meer had.
Als ik met dit soort klachten met hun ga bellen, dan komen ze met een standaard antwoord echt waardeloze pin systeem en bedrijf.

Bart Borst

september 18, 2014

Waardeloos produkt. Een doffe ellende. Veel hardwarematige problemen met koppeling reader, Gruwelijk traag, heel omslachtig. En het ergste is nog dat uitbetaling ook gruwelijk lang duurt. Om een kort verhaal niet onnodig lang te maken, begin er niet aan

wanda

augustus 20, 2014

wat een ellende met dat bedrijf ! niet aan beginnen ! reader moet telkens updaten, betalingen blijken achteraf mislukt te zijn waardoorje dus je geld en producten kwijt bent

wanda

augustus 20, 2014

niets dan ellende, als er problemen zijn met transactie’s dan krijg je geen gehoor bij het bedrijf met als gevolg al een paar keer, geld en producten kwijt
begin er niet aan !!!

E Verhulst

juli 19, 2014

De stortingstermijn wordt bij lange na niet gehaald. De laatste twee transacties zijn nu 20 dagen onderweg. Geeft geen vertrouwen voor de toekomst!

Jacob Hartogh

augustus 1, 2013

Ik ben erg blij met payleven! Vooral het feit dat ik geen vaste kosten meer heb vind ik erg prettig! de Payleven PIN-reader kocht ik in de Apple store maar je kan ze ook via de website bestellen! Daarnaast ben ik goed geholpen door klantenservice toen ik belde met een vraag over de uitbetaling!

Post jouw review

Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Prijs:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Service:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Eindbeoordeling:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig

Informatie over Payleven

Payleven is een mobiel betaalsysteem voor ondernemers die op zoek zijn naar een laagdrempelig en flexibel betaalsysteem. Lees hierboven meer informatie over Payleven.

Onze bezoekers hebben deze pagina gevonden via deze zoekwoorden:

  • Payleven review
  • Ervaringen Payleven
  • Payleven kosten
  • Payleven.com
  • mPOS Payleven

.